Yamaninannesiiiiii bızımde oyleydı alerji maması yememıstı hatta inek sütü alerjısı dendı normal mamaları kustugu ıcın kaç tane doktora gıttık hepsı öyle dedi alerji testi yapılmadan ama sonra Gastroentroloji Prof doktora gıttık bu çocuk alerji değil dedi test yapmadan anlattıklarımızdan yola çıkarak normal ınek sütü ıceren ancak anti reflü maması ıcıyor çok şükür sıfamızı bulduk aptamıl anti reflü mama adı Rabbım tüm evlatlarımıza sıfasını nasıp etsın