S_x_w ben bu uyku sorununu hiç açlıktan olabileceğini düşünmemiştim olabilir haklısınız. Mamayı da ilk meme, doymadığını anlatsam mama veriyorum. Baktım hala doymadı yine meme şeklinde yapıyorum 😊 Ama gerçekten de çok iştahlı bir bebek meme konusunda yetemiyorum artık 🫣 Mamayı da çok içtiği için kaşık biberonla çok zorlanıyorum biberon ile veriyorum o da meme reddi yapmaz inşallah ondan çok korkuyorum