AliAreninAnnesi Kızlar yarın 3 aylık olacağız, 4 gün önce gittik doktora kilosu 4,850 boy 57 cm baş çevresi 40 cm ölçtü doktor. Biraz geriden geliyor dedi. Çok kafama takmaya başladım gelişimi geride olunca ne oluyor sonra düzelir mi acaba ?
Lilybaby AliAreninAnnesi kafaya takılacak bir durum yok doğum ölçülerine göre iyi durumdadır yoksa zaten doktor uyarırdı. Emiyor mu mama mı veriyorsunuz?
Yagmur0606 AliAreninAnnesi 6. Aya geldıgınde ek gıdaya başladıgınızda güçlenip toplanacaktır siz bol bol emzirmeye mama içiyosa mama bide karın üstü yatırmaya gayret edin kemikleri kasları güçlensin
Svgcarim AliAreninAnnesi boyu kafa ölçümü normal benim oğlumda 47 cm 35 kafa ölçüsüyle doğdu 2660 gramdı 3 aylıkken boyu 58 kafası 40mış baktım ölçütlerine sizin azıcık doğduğu kiloya göre zayıf kalmış daha sık emzirseniz düzelebilir ❤️
mobesebesir AliAreninAnnesi ayda 500 gr almış normalde de 500 gr ila 1 kg alması beklenir zaten bol protein kuruyemis tüketin sutunuz yaglansin bebeğe daha çok yarar mamasina da 1 çay kaşığı has zeytinyağı koyun extra kalori verir
AliAreninAnnesi Lilybaby 37 haftalık doğdu oğlum 3250 gr 48 cm baş 35 cm di. Meme bazen sütüm yetmediğinde de mama takviye ettim hep ne bileyim normalden geri geliyor deyince takıldım biraz 🫤
Lilybaby AliAreninAnnesi bizimkine de bodur demişti doktoru 😁 kilo alımı fena değil ya yine de çok aklınıza takıldıysa başka doktora gidin
AliAreninAnnesi Yagmur0606 tummy time yaptırıyorum sürekli zaten arada bazen sütüm yetersiz kalıyor o zaman mama veriyorum inşallah toparlar dediğiniz gibi
AliAreninAnnesi Svgcarim Ya aslında çok da ezmiyorum memeden düşmek istemeyen bir çocuk yetersiz geliyor sanırım sütüm
Svgcarim Canınızı sıkmayın düzeliyor zaten yeter ki siz stres yapmayın sadece sütününüzü arttırmaya çalışın bulgur soğan yiyin e bebekten süt artırıcı alabilirsiniz birde kuru dut kaynatıp içebilirsiniz ❤️
AliAreninAnnesi mobesebesir herşeyi yiyorum aslında mamaya da dediğiniz gibi has zeytinyağı koyuyorum hem kabız olmasın hemde vitamini artsın diye ama ne bileyim sütüm filan yetersiz geliyorsa ondan mı böyle acaba
Baybyy Bence kilosu ile söylemiştir çünkü Doktorlar 3 aylık olunca doğum kilosunun 2 katına çıkmasını bekliyorlar bize öyle demişti doktor keşke sorsaydiniz kilosumu boyumu geriden geliyor diye
Yagmur0606 AliAreninAnnesi insallah sıkmayın canınızı benım bebegımde dogum kılosu azdı şimdi 6. Ayda guzel toparladık herşey halolur sız kendınıze bebegınıze ıyı bakın🌸
semma007 AliAreninAnnesi çokta kötü değil bence bascrvresi normal boyuda kiliosuda idare eeder ama aşırı gelişim gerili olduğunu sanmiyorum
Svgcarim Böyle sütüm yetmiyor galiba diye düşünmeyin mesela sütünüzün kalitesini arttıracak şeyler yiyin siz et tavuk felan yiyin pozitif düşünün ben anladım ki en güzeli pozitif düşünmek. Zaten sütünüz yetmezse bebiş belli eder. Minyondur. Mesela benim oğlumda şuan kendiyle aynı ay olan bebeklerden zayıf ve kısa sağlıklı olsunlar en önemlisi o ama anne olarak çok kafaya takıyoruz elimizden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyoruz canını sıkma sen beslen bebeğinde besle güzel düşün diğer kontrolde zaten belli olur 🌸 inşallah diğer kontrolünüz çok güzel geçer
AliAreninAnnesi Svgcarim Ne güzel temenniler 🤗🌸 çok kafama takmamaya çalışıyorum artık olabildiğince beslenmeme de dikkat etmeye başladım, takviye almıyordum onları almaya başladım biraz sütümde fayda etti inşallah bebeğime de faydası olur 😊
Svgcarim AliAreninAnnesi inşallah hiç negatif düşünceye kapılma hep pozitif düşün 🌸 çok sevindim fayda etmesine . Birde kuru dut çok öneriyorlar onu da deneyin kurudut kaynatıp suyunu içiyormuşsun ve taneleri de yiyormuşsun çok mennun Kalan var. Ayrıca kimyonlu su için de süte faydası var diyorlar bende içerdim hep bebekte gazda olmazdı. ❤️