Gzdzeynep Y-1A ben kraftın modellerini beğenmiştim. alacaktım annem baston diye tutturunca baston aldım. annem kullanacaktı bebek arabasını. bizde bir de joie litetrax3 var kendimiz onu kullanıyorduk. şimdi kızım 4 yaşında artık bebek arabası da kullanmıyoruz
Kbrmd Guley Peki ağırlığı nasıl ben hafifi olsun diye kabin boy istiyorum ama onlarda tek yönlü bu da diğer traveller gibi ağır mı
delirmeceler Y-1A hayır aksine çok beğeniyorlar kolay katlanıyor kabin boy oluyor birde tam baston olanı var o ince uzun oluyor