sendilan benimki de 4 aylıkken 6.700 felanda yoğun bakımda yatınca meme reddi yaşadık sütüm kesildi mamayla beslendi.ilk 2 aylıkken gittik gelişimsel pediatriye o zaman yüzüstü yatırmıştı kaslarına bakmıştı sesler çıkardı sesin geldiği yöne felan bakıyor mu onlara bakmıştı 6 aylıkken gelin dedi tekrar gittik oturttu oturabiliyor mu diye benim oğlum 8 aylıkken desteksiz oturdu 4,5 5 -5aylıkken kucakta oturuyordu.Bir de ellerinden tutup kaldırdı vücudunu kaldırabiliyor mu diye eline oyuncak verdi ilgileniyor mu elinden diğer eline alabiliyor mu diye baktı bebeğim yüzüstü dönebiliyor mu sonra tekrar sırtüstü hale gelebiliyor mu bunlara baktı diye hatırlıyorum 1 yaşında gelin dedi henüz gidemedik.Şu havada oyuncaklar olan oyun halısında çok oynuyordu benim oğlum yüzüstü durduğunda da o havadaki hayvanlara felan bakıyordu senin de varsa belki işine yarar canım