KubeyHatun öyleymiş. Ben de başıma gelene kadar bilmiyordum. Diğer kan grupları 0 a karşı antikor üretemiyormuş. Bebek de anne karnında hep annenin kanından beslendiği için bebeğin karaciğerinde bilirubin artışı oluyormuş gibi bir şeyler bir şeyler tam tanımı bu değil ama bu tarz bir şey işte. Doğumdan sonra doktor anlatınca ilk şoku atlatıp bebeğimi 2 saatte bir 60 cc mama-süt ile beslememe rağmen 2. Gün 14 e çıkmıştı değeri hatta öyle lanet bir uyuşmazlık. Her anne 0, bebek A veya B planda olmuyor bu arada . Böyle olup bu durumu yaşamayan bebekler de varmış ama çoğunluğu yaşıyormuş. İhmal edilmemesi gereken bir durum aslında çünkğ değer 25 üstüne çıkarsa çok riskli. Üzüldüm hanımefendi adına. Doktor ihmali var çünkğ