Yarensmom- Twinsmom-- çok az tereyağ çay kaşığı yarısı kadar tarhana üstüne biraz su koyuyorum sonra yumurta sarısı çok lezzetli oluyor
Irmakmelegim Annecilikkkk size tavsiyem karisim alistirmayin norml omlet sahanda yumurta pankek krep vb şeyler yesin ve cicic berber gerçek şeker ve zararli
Hamzaninannesi1411 Irmakmelegim evet dediginiz gibi çok karışımı önermiyor doktorumuz . Bebek tatları bilsin diye . Ama benim bebeğim peynir yumurta salçalı sulu yemekler asssla yemiyor 3 4 kaşık anca (10 aylık olmak üzere)tatlı şeyleri daha çok seviyor mesela bebek keki bebek büsküvisi meyve püreleri vs doktor zorlamamam gerektiğini söyledi bende şaştım kaldım
Irmakmelegim Hamzaninannesi1411 bebek buskivisi konusunda şekerli cici bebeyse vermeyin o tatlıya daha çok düşmesini sağlar organik vegan bebek buskivilri kızım da og organik buskivisini kullniyrm mesela tatlı seviyorsa muzlu pankek yapabilirsiniz pekmez omlet yapabilirsiniz sebzeyi sevdirmek için yumuşak sebze(içinde kuzu kiymasi) köfte yapabilirsiniz benim cadi büyüdü artık yemek konusunda çok aşırı sorun yasamiyorum
Busraab Hamzaninannesi1411 benim bebeğimde 10 aylık sadece beni emiyo zorla 3 kaşık çorba yediriyorum üzülüyoruö düzelir mi acaba
Irmakmelegim mertinannesi__ ya trendyol dan yada makrocenter migros (3m) ebebek babymall gibi yerlerden sadece organik sekersz
Gozde0506 Yagmurrrtt yulaf tostu, peynirli kek, tarhanalı pankek, tarhanalı galeta, patates tostu.. alşıma ilk bunlar gekdi. Instagramda birsürü tarif oluyor, blwilebuyuyorum u takip ediyorum bak istersen
seboss35 Yagmurrrtt 8 aylik az önce kahvaltı yaptırdım peynirli omlet yanına da bir dilim avakado içine azıcık pekmez ve bir ceviz rendesi
Ecemoz1 9 aylığız ama bulamaç karışım asla yemez muhallebi tipli şeyler yapmıyoruz. Ruşeymli ve cevizli omlet, hurma, zeytin, avokado veya muz. Kahvaltı tabağı hazırlıyorum hanımefendiye 😂
Deletedmom_65 hogwarts @BalkizimBaloglum2 @Bilgiliannee @seboss35 @G57 6 aylıktan beri veriyorum kızıma çokta seviyor maşallah çok güzel yiyor. unu yağsız şekilde kavuruyoruz. Çok az yağ çok minicik tereyağı el yapımı yapmıştık ondan atıyorum. Sadece tat versin diye kavurdugum unu atıp ne kadar yapacaksanız ben yarim yemek kasigina dolu değil ama 1 çay bardağı su dokuyorum kaynayınca katilasiyor mama gibi olacak çorba gibi cıvık olmiyacak öyle yediriyorum. Kilosunda baya iyi tavsiye ederim.