Bende bıraktırmayı düşünüyorum 21 aylık kızım sadece emerek uyuyor bundan sonra onu nasıl uyutacağım nasıl olacak bilmiyorum bu sürece girmekten de çok korkuyorum asla onu tiksindirmek istemiyorum ama başka çarede yok gibi sabır taşı varmış onu deneyen var mı acaba aramızda