Kızlar bebeğim tam 2 yaşında bugün sabah uyandım ve memeyi artık kestim bi şey sürüp tiksindirdim akşama kadar çok ağladı istedi sürekli
Şuan çok fena halde ağrım var şişlik oluştu şuan bebeğim uyuyo uyurken emzirsem sizce hata mı yapmış olurum başa mı sarmış olurum bu durumda