Oglum 19.ayından berı kaka tutuyo suan 2yasında. 1hafta kabızlık yasadık sonra popoda catlak oldu bukez popo acıyacak korkusuna kaka tutmaya basladı halada tutuyoo. Dulcosolf kullanıorum. Kesın kullan kakası bıraz zaman alsa da yumusuycaktır. Once o kabız olan şakayı atıyo sonra tamamen cıvık bı hale getiriyor. Oglum hala kaka tutuyo o korkuyu atlatamıyo ama en azından kakası yumusak cunku 5gun tuttugu oluyo. Rabbım yardımcımız olsun.