Merhabalar.. akıllara muhtacım.
3 yaşında oğlum var. Yemek seçeriz malesef yayla , şehriye , mercimek çorbası haricinde yemez kahvaltı deseniz patates kuymak labne ekmek. Ve yaklaşık 3 ay olacak kabızlık sorunu yaşıyoruz.. 3 ay öncesinde yine aynı beslenme şekliyle gidiyorduk ve gayet normaldi hatta normalin üzerinde kaka yapıyor 5 kez falan dedi doktor enteragermino kullandık neyse suan ne olduysa çocuğa bilmiyorum 5 defa gittim doktora beslenme diyor. Çocuk yemiyor iki şişe duphalac bitti şimdi de dulcosoft başladı 8 ml. Çocuk gözümün önünde resmen kaka diye can çekiyor terleme ağlama eli popoda yürüme vb yağ içirdim olmadı bağırsak düzenleyici kullandım olmadı. Lütfen öneri sunun bişey olucak korkusuyla duruyorum 😔