Hafsaninannesii Nzlck yok canım ne zaman olur fark etmez sağlıklı olsun gerisi sıkıntı değil bazı bebekler erken bazıları geç çıkartıyor dişleri
Alparslanmother Nzlck bazı çocuklar geç çıkarabiliyor canım olsun benim kızımda 8 aylıkken çıkarmaya başlamıştı
Umutveannesi Nzlck diş genetik oluyormuş, sizin ya da eşinizinde geç çıktıysa bebeğinde geç çıkarması normal. Benim eşiminde yaşından sonra çıkmış ilk dişi. Oğlumunda geçen ay çıktı 1 yaş 1 haftalıktı
Elferk Nzlck ay doktorumuz da dedi ki pat diye söyler çoğu şeyi 😂 gec ya da erken çıkmasının bi avantajı ya da dezavntji yok ya bırakın bu söylentileri dedi 🙈