melektncyrk zeynepp02 merhaba siz de mi anüsü geride oldugu için ameliyat oldunuz kızıma da ameliyat dediler başından geçen birinden süreç hakkında bilgi almak istemiştim
zeynepp02 melektncyrk yazınızı şimdi gördüm çok şükür ameliyat olmadı ama hala doktor kontrolü altındayız inşallah ameliyatsız atlatır
easoner Tombikdonerartikcokpahali ya konuyu hortlatıcam ama bujiyi nasıl kullandınız acaba. Bizdede darlık var ve doktor kendi haline bıraktı resmen
Tombikdonerartikcokpahali easoner bujiyi aldınız mı çok hafif bir krem sürüp ucunu popoya degdireceksiniz
zeynepp02 easoner vazelinle kullanıyoruz sıcak suyla ıslatıp vazelin sürüyoruz doktorun gösterdiği şekilde içeriye itiyoruz