Merhaba benim bebeğime de 36 günlükken doktor bu teşhisi jkoydy kaka yapamadığı için bujileri verip eve yolladı. Daha sonra bi kaç doktora daha götürdük. Böyle bir şey yok dedi 14 güne kadar bekleriz kaka yapmasını dedi. Gerçekten de böyle bi sorunu yokmuş. Kakasını gayet düzgün bir şekilde yapmaya başladı. Lütfen tek doktorla kalmayın başka doktorlara da götürün