canikoko o bidahaki ayın maması oluyor yani bizde problem yaşamıştık 18 kutu almamız gerekirken 15 kutu verip saçma sapan şeyler söylediler biz doktorun rapora yazdığı şekilde olması gerektiğini söyledik kaç kere ve hep yazıldığı gibi aldık başka bir eczaneye sorun bence