Bizde kilo alımı için raporlu mama kullandık bir yaşına kadar Bebela peptti junuior alti kutu verdi yetiyordu çok şükür şimdi de yine smilac kullanıyoruz hazır kendinden şişe şeklinden 60 ve 120 arası alıyoruz artık ek gıda çoğu öğünleri olduğu için yetiyor