Ben hamile olduğum zaman yaptığım bir testte saatler sonra bir iz görmüştüm ama asla böyle değildi çok çok silikti belli belirsizdi. İki gün sonra tekrar yapmıştım ve net silik pembe çizgi çıkmıştı. Demem o ki bu kadar net olanlar genelde kuruma çizgisi oluyor sahte gibi yani.