Nazlibebegim merhabalar bende aynı şekilde yapmıştım ilk kızımda ama baktım ilk olarak negatifti sabah baktım ve pozitifdi ve hamileydim ama geçenlerde 28 gün adetim gecikti ama düzensiz sürekli adetim test yaptım baktım ilk on dakika negatif sonra iki saat felan geçti ince bı cizgi dedim kesin hamileyim kan verdim negatif hatta internetten baktım kan verip sonra pozitif olan bile varmış tekrar test yaptım tek çizgi ve adet oldum demek istediğim kuruma çizgisi de olabiliyor ama erken hamilelikte sonradan çizgi oluşuyor ikinci test yapmanızı tavsiye ederim stres olmaktansa