Dondurmalikahve CmreKSidar Söylediğim gibi bebekler sadece aç olduğu için emmezler zaten huzursuz olduklarında gazı olduklarında diş çıkardığı dönemlerde atak zamanlarında emek isterler bunun tam tersi durum da olabilir. Ben şu an doymadığını düşünmüyorum çünkü çeşitli bez sayısını da iyi olduğunu söylüyorsunuz ama eğer stres yaparsanız ve sütünüzün yetmediğini düşünürseniz maalesef ki bu sütünüze kötü etki eder. Sütünüzün yettiğine odaklanın zaten çişli bez sayıları önemli bir de saat tutmamaya çalışın 3 saat emen bir çocuk için bana fazla geliyor başından beri mi 3 saatte bir emziriyordunuz bilmiyorum ama ben hiç 3 saat tutmamıştım onu 2 saat yaparsınız çünkü emip sindirip 3 saate kadar acıkıyor olabilir ama bu sizin sütünüzün yetmediği anlamına gelmez sadece 3 saat onun için fazla geliyor olabilir aralık açısından. Çok da şüpheye düşerseniz evinizde bir tartı varsa önce siz tartılın güncel kilonuzu bilmiyorsanız sonra bebeğinizi kucağınıza alın tam sonuç çıkmayabilir gerçi ama ondan da emin olamazsınız 2 ay kontrolüne kadar bekleyemem derseniz isterseniz doktorunuza gidip bebeğinizi tarttırabilirsiniz.
CmreKSidar Dondurmalikahve 3 doktora gittim 3’üde 3 saatte bir emzir dediler ben bazen 3 saat beklemiyorum ama bugün 3 saat bekledim mesela sanki göğüslerim bile dolmadı süt yok gibi valla analık çok zormuş herşeyi kafama takıyorum.
Dondurmalikahve CmreKSidar Bana hiç 3 saat diyen olmadı zaten anne sütü çabuk sindirilir belki kolik gaz olmasın diye 3 saat demişlerdir siz bir 3 saat altında emzirmeyi deneyin bakalım bu arada göğüslerinizin çok dolu olmasına gerek yok asıl yumuşak göğüste doyurucu süt daha fazla olur sert göğüste bebeğin su ihtiyacını karşılayan süt vardır bir de ön süt fazla ise bebeğe gaz yapar
kizcegunes CmreKSidar suya kuru dut atıp kaynatıyorsunuz 5 dk kadar sonra suyuyla birlikte dutu da yiyorsunuz. Havuç, dereotu, rezene de arttırıyor. Rabbim sabır versin, tez zamanda geçsin inşallah
Binnur_cam CmreKSidar ah benim happy mom arkadaşım aynı soru benim kafadada dolanıyor bebişim 22 günlük kusma sorunumuz var bazen memeden çıkınca çok aranıyor doymuyo sanıyorum biraz oyalıyorum diğer göğüsten deniyorum 15 dakika bazen duruyor bazen durmuyor anam edepsizlikten yapıyo diyo çünkü fazla emdiği zaman kusuyor sonra öylece duruyo yatıyo annem aç olsa durmaz diyo 🙄 Kendimi sorguluyorum bende hep sütüm yetiyomu yetmiyomu neden böyle vs alışmak için bebeğimizi tanımak dilinden anlamak zaman alacak sanırım Kendimi çok yetersiz hissediyorum…
CmreKSidar Binnur_cam Happy momdan buraya transfer oldum canım bebe olunca ☺️ Hiç kendini yetersiz hissetme böyle böyle büyüyecekler bak senin desteğin annen varmış şanslısın ben kendim bakıyorum yorulduğumda bırakacağım kimsem yok ver annene dinlen ayrıca zamanla bebisin huyunu öğreniyor insan ben doyduğunu bile bile tereddüte düşüyorum. Annelik iste illa doyuyor mu diye endişeye düşüyoruz 🌸
Binnur_cam hayatisigim süt alerjisi olabilir dedi doktorum bir sürü şey yasak tüketmiyorum inşallah kusması geçer ..
Binnur_cam CmreKSidar evet Allah razı olsun doğumdan beri yanımda olmasa yanmıştım .. Allah yardımcın olsun canım sağlık güç kuvvet versin sana ve bebişine…
Ciiiso CmreKSidar canım bebeğin doymasa kilo almwz çok güzel kilo almış sadece daha yeni doğan olduğu için ilk 2 ay güzel emiyor bak benimkide 1500 kg aldı ilk ay 3. Ayda 800 gram almış bu
dilekemal Memeler terbiye olunca o dolu dolu olmaları zamanla azalıyormuş,herhalde daha yağlı ve yoğun süt üretiyor memeler ve bebeğim emme gücüyle orantılı olarak geliyor 🤷🏻♀️