Kızım 3300 doğdu 38 günlükken 5000 gramdı suan 49 günlük kilo alımı iyi diyordu doktor ama benim kızın sürekli emmek istiyor hep huzursuz internette bebeğiniz doymuyorsa bunları yapar denilen herşeyi yapıyor benim kızım. Ama kolik kolik olduğu icin mi sürekli huzursuz yoksa aç mı anlamıyorum sürekli emmek istiyor ben ne yapacağımı şaşırdım açlık belirtisi değil kilo alımı iyi diyorum bir yandan da ya doymuyorsa diyorum. Günde 5-6 Kezden fazla cisli bez alıyorum. Nasıl anlıcam doyup doymağını içim içimi yiyor ya doymuyorsa diye