Mlk16
Bencede doktor çok herkesin ilgili olmasindan kaynaklı da olabilecegini ama bu aylarda özellikle yaşına giren girecek olanlarda olabilscegini normal bi durum oldugunu soylrdi fakat kızmıyorum anlatiyorum ama oglum daha çok yapıyor hatta takmiyorum ki unutsun diye karşılık vermeyince unutur diyorum yok unutmuyor 😬😬