Mlk16
Ay ay yemim ederim aradığım postttt
Gercekten tek benim oglum boyle sanıyordum o kadar fena oldu ki inanın linclemeyin yani yaramazlik degil atiyorum mama sandalyesinde bugünde aynısını yaptı oksuruyor gibi yapiyor sonra kipkirmisi olup oguruyor dtrafa bakıyor ilgi cekmeye çalışıyor ve calisan bir annede değilim herkesin ilgisi onda teyzesi dedesi ananne babane vs herkes cok ilgili ve hala ilgi istiyormus gibi düşündüm doktora da sordum artik kusmaktan boğazları kizardi şişti oyun yapıyor hayir oglum yapma bidaha dogru değil diyorum fakat guluyor tekrar yapıyor 🤦🏼♀️🤣 yani demem o ki anneler bilerek elbet unutacaklar ama nasil bilmiyorum zaten zayif kilo aldirmaya çalışıyoruz alerjik 11 aylik 1 yaşına az kaldi 10 gun falak var 2 3 aydir boyle reflusu de vardi böyle yaptikca refluyu de azdiriyor isin kötü yani pütürlü parmak besinleri firlatip atiyor zaten alerjik sebze veya meyve verebiliyorum oda kısıtlı meyveler sebzeler agzina goturuyor sonra parampincik etip yerlere savurutoe aylardir boyle simdi bunu ogrenmesi hic iyi olmadi puturlu gidalar verirken kendini ogurtmeyi oyun haline getirdigi için verdigim an eger modu yerinde değilse fokur fokurgeri çıkarıyor ve ağlamaktan kıpkırmızı oluyor doktor puturluye alismasi lazim diyor kafayi yemek üzereyim 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️