Slnk Safiye129 benimki elleri emmenin yanısıra dudakları emiyor hatta emmekten mosmor yaptı :( bir de rüyaları şiddetlendi sürekli korkup rüyasında ağlıyor :(
hepmutluolesma Slnk bizim de öyle ya 2 ay 16 günlük bebeğim. Rüyasında ağlamaya başladı bir de çok fazla sıçrıyor neden öyle oluyor acaba
Deletedmom_110 Safiye129 3 ay 28 günlük bugün az dolaştık gülüştük Sevim kokladım sesli kumanda vs çıngırak oyalanıyoruz Şarkı söyledik az daha ettik hoşuna gitmedi yatmayı hiç sevmiyor dik duracak dik süleymannn🤣🤣 bol tükürüklü ellerini acayip yiyo
EmineYilmaz Birisi_ kız niye engel oluyorsun aaaa olmaz öyle ellerini keşfediyorlar . Evlenene kadar emenlerle bu bebekleri karıştırma . Benim ilk kızımda 3. Ayda emerdi kendi kendine bıraktı
Lalalac Safiye129 nasıl geçti. Çok üzülüyorum. Yanında olacaksın dedi doktor. Ama ben dayanamıyorum öyle şeylere. Bakalım napıcam.bakımı bile dert içime şuan.
Safiye129 Lalalac çok çok rahat geçti. İlk gün biraz ağrısı oldu ağrı kesici verdim bir haftaya toparladı. Hiç korkmayın bu dönemlerde kolay toparlıyor. İlk hafta karton bardağın yarısını kestim, bardağın ağızımızla içtiğimiz tarafı vücuduna gelecek şekilde koydum. Krem ve kantaron yağı verdi onu kullandım. Zamanla toparladı çok şükür:)
5465ss EmineYilmaz benimde öyle 3ay bir günlük bebeğim elleri hep ağzında bide ıslanıyor bu sefer toz kapıyor sürekli temizlemekle ilgiliyim😂 görende aç sanacak sanmayan yok gerçi de açmı bu diyorlar görenler sonra gelde anlat 🤭🤣
EmineYilmaz 5465ss of sorma ya aslında ellerini keşfediyorlar ama her gören aç mı sütün yetmiyor mu diyor deli oluyorum 😂
Mazikeen Safiye129 arabasıyla götürüyorum neden üşüsün ki kendimden bir kat fazla giydiriyorum soğuk değil sıcak hasta eder çünkü
Lidyos Kucakta olup ayakta gezdireceksiniz o da etrafı izleyecek, bizimki bunaralar sürekli böyle. Gündüz uyumuyor, yatar pozisyon sevmiyor zaten, sürekli etrafı izlemeye çalıyor.
Slnk hepmutluolesma bilmiyorum ama internette kabus görüyorsa uyandırın filan diyo ne yapacağımı bilemedim bende :( 4. Ay kontrolüne gittiğimde soracağım doktorumuza bi öneriis olursa paylaşırım sizinle ❤️