Deletedmom277 Deletedmom115 Bu bir bakım bir kere kullandım kalıcı çözüm değil siyah noktaya kalıcı çözüm hiçbir şey yok. Ama 5 senedir kullanıyorum hiç artırdığını görmedim. Artırma sebebi ne olabilir ki
Deletedmom212 Kado87 insan cok ihtiyac duyuyo gercekten canım bende bazen 1 bazen 2 haftada anca sacımı düzlestirebiliyorum öyle mutlu oluyorum ki anlatamam 😅
gchata Kahramanlar0 bir kaşık pirincş suyu 1 bardak su ejle kaynasın be süzgeçten heçir pamuk ıle sil yuzunu her 3 gümde uygula super olur
S_D Deletedmom277 Kahramanlar0 Deletedmom115 Hayır aslında gözenekleri açmıyor. Siyah noktalar çıkıp gözenekler boş kaldığı için öyle bir görüntü oluşuyor ilk etapta. Soyuk su ile yıkayıp iyice nemlendirmeniz gerekiyor maskeden sonra . Eşime yapıyorum sürekli baya baya geçti gözenekleri bile kapandı.
Kvncprns Kahramanlar0 bu keratin suyunu nasıl yaptınuz. Aynı üründen var bende. Aynı brezilya fönü gibi üç gün bekletip fön çektiniz mi detaylı anlatırsanız çok sevinirm 🌸
Bitanesi Deletedmom277 gözenek sıkılaştırıcılar var kağıt şeklinde satılanlarda yaptıktan sonra bu kullanılabilr bence
NurAyk Kahramanlar0 canım nasıl kuruttun fön mü çektin yoksa normal makina ilemi kuruttun 🤔 bide ürün hangisi
Elvan125 sm_goktugada canım ben tunik aldım gömlek aldım ikili takım aldım üç dört tane şalim da var da şal merakım var çeşit çeşit olsun istiyorum 😁😂 alışveriş yaptığım akşam kapandım 😆 bi 800 TL yi falan buldu 😂 daha bunun kabani falan da var Allah eşime daha çok versin 🤣
MaviNil Deletedmom115 peeling yapıyoruz ya normalde cildi arındırmak için evde yaptıgım bir işlem var biraz tuz biraz zeytin yağı çitile dur burnunu 😅 nokta falan zerresi kalmıyor haftada 3 kez 5er dk miss
Bitanesi MaviNil çitile dedinde ben Ergenken lisede yanı siyah noktalarım çıksın diye banyo lifiyle sıcağı yiyen burnumu çitiler gibi yaptım derim yumuşamış o sıcakta banyodan bi çıktım burnum soyulmuş ardından kabuk bagladı bir hafta öyle gezdim 😄😄
Mirayy00 Süper konu🙈 bende saçlarımı boyatmak istiyorum ama cekiniyorum 25 gunluguz cunku daha bide kizlar spor yapiyomusunuz kilolar ne alemde😅
S_D MaviNil clindoxyl diye bir ilaç var sadece eczanelerde satılıyor. Bir dönem bende de olmuştu. Imex ve bunu kullandım. Düzenli kullanımda çok ise yarıyor 👍
Kucukkalbim S_D Beninde doğumdan sonra yüzümü sivilceler bastı Imex yazdırcaktım dr vermedi emziren anneler sivilce kremi kullanamazmış 🤷♀️
MaviNil S_D Bahsettiğiniz kreme baktım şimdi ekşi de baya gömmüşler 😅 çok güldüm. Sanırım sadece sivilcelerin üzerine sürülmesi gerekiyor,bir de yatak çarşaf ın rengini bozuyormuş? Gündüz de güneş kremi kullanmalıymışız . Siz nasıl yaptınız?
Saricizgilibeyazev Kahramanlar0 mac in fondötenleri çok güzel ve süper kapatıyor ☺️ Baya da kalıcı. Göz altı için bütün makgözler hemen hemen maybelline affiniton concealer ını kullanıyor . Bunlar özel günlerde indirimde yakalrsınız. Saç bakım için ise Urban ın ürünleri çok güzel saç bakım serumları tek geçerim 👍🏻 Yüzümü sebamedin likit sabunu var makyajı mı da onlarç yıkarım . Yılların acıbadem sütü ile de kalanları çıkartırım. ☺️