halimeortabayram
Galiba bizimde öyle oldu.. 3 bucuk aylıkken klipsli sünnet yapıldı (tavsiye etmiyorum) pipi başı kapandı kilolu bir bebek ti zaten doktor da bir. Şey demedi.. Kapandıktan sonra götürdük tekrar sünnet yapılması lazım dedi bu sefer dikişli yapalım dedi. Bizde başka doktora götürdük oraya yaptıracagız İnşaAllah sorunsuz olur bu sefer