Merhaba sevgili anneler
Benim oğlum 22 martta sünnet oldu. O zaman yani daha 3. ayını doldurmamıştı.
Şu an 4 buçuk aylık.
Sünnet çok şükür sorunsuz geçti ve bebek olduğu için iyileşme süreci hızlı oldu. Ancak daha sonra çoğu yenidoğan sünnetinde görülen bir komplikasyon gelişti ve mukozal yapışıklık oluştu. Yani sünnet esnasında kesilen derisi sünnet olmamış gibi tekrar yapıştı. Kimi doktor zamanla düzeleceğini söylerken kimiside müdahale edilmesi gerektiğini söylüyor.
Başına böyle bir durum gelen var mı?
Varsa neler yaptınız?
Görüşlerinizi belirtirseniz çok sevinirim ❤️