Başlıkta da belirttiğim gibi bu konuya dikkat eden anneler cevap verirse çok memnun olurum 🌸
Oğlum 10 aylık yavaş yavaş söylediklerimi anlamaya başlıyor artık ‘hayır’ kelimesini anlatmak istedim çekmeceye ve prizlere çok gidiyor gitmemesi gerektiğini bilsin istedim ama inadına yapıyor ve son bi kaç gündür daha sinirli olmaya başladı kızınca kendini yürüteçle hızlı hızlı bi yerlere çarpıyor. Dün de instagram da bi posta denk geldim anneye sormuşlar oğlunuz nasıl bu kadar sakin diye. Anne de ‘hayır’ kelimesini çok az kullanarak demiş. Hayır dedikçe inada biniyor ve sinirleniyor bi yerleri kurcalasa bile dokunmuyorum ellesin dağıtsın merakını gidersin sonra kendisi dokunmak istemiyor veya başka şeylerle oyalayıp yasak olan yerlere gitmesini engelliyorum demiş. Bende artık yasak koymamaya çalışıyorum ama ilerde de bu sefer olumsuz olmaz mı bu durum? Gittiği yerlerde de karıştırmak isterse veya sınırını bilmez her dediğini yaptırmaya çalışırsa. Ay çocuk büyütmek çok zor kafamda deli sorular siz nasıl yönetiyorsunuz bu süreci güzel anneler