Mrve-Mom hemen her yerde anlatıldığı gibi emzirmenin faydalarını çok güzel anlatmışsınız doğru olduğuna da inanıyorum. Ancak maalesef her anne çeşitli sebeplerle emziremiyor (ben çok mücadele ettim sütüm tam yetmediği için sadece bir defa aventin biberonunu verdim ve tek bir seferle beni emmeyi bıraktı sağarak veriyorum 5 aydır o yüzden bu konuda çok hassasım) bu nedenle sürekli anne bebek bağının kurulması için emzirmek önemli gibi anlatımlara maruz kalmak çok yıpratıcı üzücü bir anne için vicdan azabı sebebi... günlerce ağladığımı, her süt sağıp bebeğime biberonla verdiğimde çektiğim acıyı, belki alır diye memeyi her teklif ettiğim zaman ağladığında yaşadığım duygunun burukluğun tarifi yok... Emin’im bu postu açan arkadaş da çok üzgün ve Emin’im yazdıklarınızı o da gayet iyi biliyor, bunları tekrar tekrar anlatmak bizim gibi annelere sadece daha fazla acı veriyor. Anlayışınız için teşekkürler, hepimiz annemiz ve hepimiz evlatlarımız için her şeyin en iyisini istiyoruz ama bazen olmuyor işte.