Burhanaltintop Biraz araştırırsanız emdiğinde nasıl arttığını çok daha detaylı olarak öğrenirsiniz. İlk 2 ay mama ile besledim sütüm çok azdı ve bebeğim emmiyordu sağma yöntemiyle ne kadar olursa veriyordum. Verdiğim uzun uğraşlar ve denedğim yöntemler aldığım destekler sayesinde en sonunda 3 aydan itibaren bebeğim emmeye başladı ayrıca süt arttırmak için multimalt katkısız içecek kullandım. Şuanda 5 aylık olduk ve sadece anne sütü veriyorum. Ayrıca sağma ile emme arasında çok büyük farklar var. Emme yönteminde sadece süt artmıyor bunun yanı sıra bebeğe bir çok fayda sağlıyor. Bebeğim emdiğinden beri sütümün kat ve kat arttığına bizzat kendim şahidim.
Dünya Sağlık Örgütü ve UNICEF, bir bebeğin beslenmesinde;
Neden emzirmek? Çünkü, emzirmek en doğal yoldur. Emzirme, bir bebeğin sadece beslenmesi değildir. Hem annenin, hem de bebeğin ihtiyaç duydukları bağı kurmalarıdır. Anne sütünü en kolay ve en hızlı arttırma yoludur. Annesinin memesinin doğal anatomik yapısı nedeniyle bebeğin diş ve damak yapısının gelişimi için en ideal ve en doğal yoldur. Bebeğin sağlıklı gelişimi için ihtiyacı olan bakterileri vb. bileşenleri, sadece anne sütünden değil, aynı zamanda annenin solunumundan ve teninden de almasıdır; devamında da anne sütünden antikorları, yani bağışıklık güçlendirici faktörleri alır bebek. Emzirme, bir bebeğin anne sütünü taze olarak, el değmeden ve üretilir üretilmez almasıdır. Anne ve bebeğin uzun saatler bakışmasının ve tentene olmasının yoludur. Bir bebeğe, sadece annesinin yaşatabileceği eşsiz bir duygudur.