Esrataluy [silindi] merhaba durumunuz nedir? Benim de süt kanallarım da genişleme var ağrım oluyor son zamanlar da ve kistim yoktu kistlerim de çıkmış
melisailhan Esrataluy merhaba bende de aynı durum var süt kanalı genişlemesinden ötürü sol göğsümde ağrı var geçmek bilmeyen bana da bitkisel dediği ilacın aynısını verdi doktor bu geçirir dedi inşallah bakalım onu deneyeceğim
melisailhan Elifmomy merhaba ben emara da girdim süt kanalı genişlemesi çıkmadı düzelmişti ilaçtan ötürü olabilir bayadır içmiyorum düzenli 2 ay kullanmıştım ağrımı azaltıyordu sanki psikolojik de olabilir ama adet öncesi ağrım oluyor halen
birprensannesi1 melisailhan ben emzirirken başıma geldi gittim ultrasona başka sebeple süt kanalları genişlemesi çıktı. Sonra bir daha gitmedim . Emzirdiğim için değil mi yani ? Ben öyle sanıyordum
melisailhan birprensannesi1 süt kanalı genişlemesinin emzirmeden dolayı söylemedi bana hiç bir doktor ağrı yapabilir dendi ben birde emzirmeyi sonlandırmıştım ultrasona girdiğimde. Birde emar ve ultrason iki sonuçta da yoğun yapılı meme dendi yani süt bezleri yoğunmuş
birprensannesi1 melisailhan doğrudur bende gittiğim dönemde aşırı sızlama ağrı oluyordu . Sonra bir daha gitmedim bakalım
melisailhan birprensannesi1 geçti mi ağrınız doktorlar emzirme döneminde normal diyorlar inşallah tekrarlamaz zor gerçekten
birprensannesi1 melisailhan yok o dönem sızlama tarzı ağrım sık sık oluyordu. Şu an ağrım var zaten kistlerim var onlarda ağrı yaparmış bilemiyorum .