ipekk05 Canım Bende Yeni başladım kaçıncı doktor artık sayamadım :) En son gıttıgım bunu verdi ve cok rahatlattı benı konuşmasıyla Açıkça Yeni başladım Etkısını Gorurum inşallah Ama Doktor duzenlı kullanıcaksın bır gun bıle atmadan iki ay kullan zaten bitkisel bir ilaç dedi Korkma diyede belirtti, Sende Korkma Öyle Allah Korusun Kötü Hastalık Olsaydı Olmaya Meyilli olsaydı veya doktordan elımızı kolumuzu sallayarak cıkamazdık Bı yakınımı kaybettim ben bu hastalıktan bızımkı gıbı degıl canım uzaktan yakından alakası yok Ve dogum yaptık bız O yüzden korkma Şifa olur ınsallah sanada 🙏