Babyege Att-anneee ben tek olarak faydasını gormemıstım dıs donemı geçmeyen pişik sorunumuz oluyor bızımde bende baya krem denedım cozumu boyle buldum ıns faydası olur sızede
Haffuse Ek gidada yedigi bisey tetikliyor olabilir, onu bi dusun, ne olabilir diye… Ve sana barrier krem kullanmani tavsiye ederim🤗
Att-anneee Selencanbaz Şeftaliden kaynaklı böyle olmuştu onu anladım ama o zaman hemen geçti aynı kremleri kullanınca yani gözlemliyorum dokunan bişe vermedim bende anlamadım
elifdedim Att-anneee hamyzing ve tysord tarzı bi şeylerdi canım nete yazsan doğru yazılışı çıkar 😂 üst üste sürdüğüm halde tamamen geçmesi 3 günü buldu inan pişiği 1 hafta falan sürdü sudocrem sürüyodum ama o fayda eder mi artık sadece doktorun verdiği ilaçları kullanıyorum o günden sonrada hiç öyle olmadı çok şükür sende bi çok şey kullanmışsın her bez almanda aynı anda üst üste sür geçer bak görürsün
Selencanbaz Att-anneee aynen aynn hatta benimki 10 aylık geçen hafta ilk verdim bir oişik oldu . Kestim şimdi düzeldi kesin bi gıdadan bak
Birannisbirbebis Att-anneee ben her temizlediğimde bol bol döktüm banyo yaptıktan sonra zararsız olduğu için vücudunun her yerinde kullanın çok faydası oluyor
Prenses_annesi04 Att-anneee kızımda bildiğin kan akacak şekle gelmişti artık yani en son bı arkadaşım sabun kullan dedi yeşil sabunla hergun 3 4 defa yıkadım ama yikarkende o anda 3 4 kere yıkıyorum bak günde 4 kere diyelim her yıkamada 3 4 kerede o sabunla yıkıyodum sonra bı sure açık kaliyodu iyicene kurutuyodum ondan sonra zeytin yağı yada pişik kremi surerdim alta sıcak giydirme bir pijama giydir yeter bezi gevşek bağla gecede hiç bağlama pijama giydir besigine naylon ser üstüne çarşaf uyut açık kalsın geceleri 2 3 güne düzelir inşllah ben yaptım düzeldi şimdi yine pişik oldu sabunla yıkıyorum yine zeytinyağı yeşil sabunda olur
Att-anneee Prenses_annesi04 Bezini gevşek bağlıyorum ama ben sabun yakar diye sabunla yıkamadım sadece suyla yıkıyorum bi de geceleri çok uyanıyo sürekli kalkıyo canım o yüzden o altını açık bırakma yöntemini deneyemedim yalan diyemem
369939 Prenses_annesi04 bu kadar sabun kullanmak iyi değil diye biliyorum o yüzden ben yıkarken bile kullanmıyorum
Prenses_annesi04 Att-anneee hayır sabun yakmaz aksina rahatlatır ve sabun kurutuyor gecede yanıyor ya ondan uyaniyordur kızımda öyleydi ben daha bugün bile pişik olmuş sabunla yıkadım krem sürünce ağlıyor ama sabunla yikiyinca sakın duruyor asıl sade su yakar biliyomusun af edersin ben her adet sonrası pişik olurum petten kaynaklı hani şu değince acıyor ama yalan diyemem sabun denemedim kendimde kızımda yapıyorum faydasinida görüyorum
Att-anneee Prenses_annesi04 Çok sağol canım çok teşekkür ederim yeşil sabunum yok ama beyaz sabunla deneyeceğim ☺️🙏🏻
NehirPerisi Att-anneee geçmeyen pişik alerji belirtisi olabilir. Herkes yazmış zaten. Ek gıda da birşey de tetikliyor olabilir, doktor test yapar. Bir de ben çok pisigi olunca pamuğu ılık su ile ıslatıp beyaz sabunla siliyorum. Arkasına 2. Pamukla yine ılık suya batırıp duruluyorum. Deli gibo kopurtmuyorum tabi🤭 Kurulayip kantaron yağını surup bezliyorum. Baya etkisi oluyor.
Prenses_annesi04 Att-anneee mutlaka dene bak ben dün yıkadım hemen kurudu bizimki bide Sebamed pişik kremi hemen kurutuyor Bepanthol kulaniyodum önceden Sebamed evde vardı kendimize kulaniyoduk bı gün kremi biti kullandım baktım iyi geldi devam ettim sizde deneyin
Bibebek_ Att-anneee belki alerjiktr bez de pişik yapıyor olabilir eczaneden crystalin sprey alın antiseptik bir sprey pişikleri ve iltihap benzeri yaraları kurutuyor spreyi sıkın kendi kendine emilsin üzerine mustela stelatopia sürebilirsiniz dediğim spreyi bebeğim doğunca göbek bağı iltihaplanır gibi olmuştu o zaman aldım kullandım sonrasında pişik için de kullandım çok etki etti eczaneye sor istersen