Kaka yaptığında suyla yıkayın . Her bez değiştirmede 5 10 dk havalandırın, bizde hametan pişik kremi çok iyi geliyor birde zeytin yağı sürüyorum . Bir defa geçmeyen pişik olmuştuk onda da hametan ve travzaol karışık kullandık . Bir de yediği şeyleri bi süre gözlemlerseniz çünkü geçmeyen pişik alerjik de olabiliyor .