busraterim Betulszrr yok yok panik yapmayın ondan sormadım fikir almak için sormuştum acaba siz napıyosunuz diye 😅 hayırlısı olsun inşallah yakın zamanda olursunuz bir an önce ☺️
Ebruuu641 Betulszrr Betulszrr bunun için doktora gittim herhangi bir sorun çıkmadı emzirdiğiö süre boyunca yani 2 yıl asla regl olmuyorum.
_serapmila_ Betulszrr bu çok normal 1.5 2 sene olmayanlar var ben 50. Günde oldum kızım 3.ay 25 günlük sürekli regliyim bitiyo iki gün sonra tekrar başlıyor sizin yeriniz de olmak isterdim
Betulszrr _serapmila_ sizinki de kötü ama inanın öyle sandığınız gibi olmuyo adet olmuyorum ohh değil herkesin yaşadığı kendince kötü
bibloblog Ya ben de doğumdan sonra düzenli oluyordum. Bebeğim simdi 6 aylik oldu iki aydır olmuyorum. Test de yaptım negatif. Olurken birden kesilmesi normal mi
Avakado1 Betulszrr ben bir sene olmadım 🤣 tam kızım bir yaşına girdiği gün hasta oldum havalara ucmustum ya 😂