Betulszrr peki bir şey sorabilir miyim ben yeni doğum yaptım ve ilk doğumum 6 aydır regl olmamışsınız ya eşinizle olan ilişkinizde hamile kalıp kalmadığınızı nasıl anlıyorsunuz benim doktorum eğer deri altı implant yada spiral taktırmayacaksan her ay hamilelik testi yapman lazım adet olana kadar dedi çünkü prezervatifler tam korumuyormuş