Ayyuzlukoncuy inşallah yoktur ama internetten baktığım kadarıyla klasik galaktozemi dışında başka türleri de varmış. Türünden kaynaklı farklılıklar olabilir mi acaba diye düşünüyorum. Çünkü biz normalde uzamış sarılık olduğu için doktora gitmiştik. Uzamış sarılık 21 günden sonra hala sarılık devam ediyorsa olan bi şey. Bebek 1.5 aylıktı bize o testleri yaptırdı. Demek ki uzun zaman sonra da ortaya çıkan türleri olabiliyor diye düşündüm.
Bir de genetik olarak bu rahatsızlığın hem annede hem babada mı olması lazım? Sizin ailenizde var mıydı böyle sıkıntıları olan biri?