Ayyuzlukoncuy merhaba öncelikle geçmiş olsun. Benim bebeğime de galaktozemi olabilir dediler. 1.5 aylık. İdrar redüktan pozitif çıktı, uzamış sarılığı var.
Redüktan tekrar edilecek ve idrar kromotografisi yapılacak. Çok endişeliyim.
Pozitif çıkması durumunda nelere dikkat etmeliyim? Sizde belirtiler nelerdi?