Pastaneusuluislakkek Han30 grundig 6 çekmeceli diye geçiyor ama 4 çekmece + 2 raf gibi düşünmek lazım. Raflara fırın tepsisi sığıyor. F/p ürünü
Erolunannesi Han30 inan bana fazla değil, kısa süreli kullanılacak bişey değil. Belki de torun torba sabibi olana kadar kullanacaksın? 😂 Kurban bayramı, yazın hazırlanan kışlıklar falan derken doluyoo bile