Han30 Derin dondurucu arayışı içerisindeyim, Kullanıp memnun kaldıklarınız neler, ve boyutu ne olmalı. 3 kişilik bir aileyiz. Önerilerinizi yazarsanız sevinebilirim😍
Minel-inannesi Han30 daha 1hafta olmadi arcelik 2171jeb modelini aldik nofrost 7cekmeceli gayet sessiz. 3senedir kayinvalidem kullaniyodu zaten biliyoduk ürünü aynisindan bitanede evimize aldik iyi oldu. Hangi markanin alirsaniz alin nofrost olsun muhakkak, cunku nofrost olmayanlarda buz tuttugunda dolabi komple bosaltip buzunu cozdurmeniz gerekir. Annemin ugur 7cekmeceli normal kadin yazik senede 1kez felegi sasiyo buz cozdurcem diye
Berilsmom13 Han30 hayır ben memnunum rahat rahat herşeyimi koydum geçen yazdan bir göze enginarlarımı koyarım yine bir göze kızılcık vişne erik vs bir göze bamya fasülye bezelye vs birine barbunya şeker diğerine etler kemikler diğerine kıymalar biride tavuk için :) tam geliyor bana hatta buzdolabının altınada patlıcan közler atarım diğer gözede erişmelerimi sarmalarımı koyarım
Han30 Berilsmom13 eşim sebze asla yemez ben o kadar sebze vişne tarzı atmıyorum.🙈 ama et ve tabiki de elimde artan hamur-çorba-ekmek ne olursa atan biriyim.
Minel-inannesi Han30 bizim aldigimiz 7cekmecelinin bi alt modeli, ekrani olmayan 6cekmeceliyle arasinda 1000lira fark vardi. Bide beyaz esya alanlara kucuk ev aleti hediye diye kampanyasi vardi istersen o kampanyadan faydalanmayip ucreti dusurtebiliyosun biz oyle yaptik acikcasi evde butun kucuk ev aletlerim var zaten
Berilsmom13 Han30 biz atıyoruz ya kışın iyi oluyor :) birde eve nofrost olsun benimki nofrost ses konusunu bilemiycem benimki kapımın dışında duruyor evim müstakil
Han30 Berilsmom13 buzlanma olayı duyunca nofrost olacak kesin. Birde elektrikler gidince çözülmesi ile alakalı olanlar vardı sanırım
Han30 Erolunannesi ya bana nedense yedi çok gibi. 5 düşünüyordum. Hatta şu bulaşık makinası boyunda olanlar vardı onlardan düşünüyordum
Erolunannesi Han30 inan bana fazla değil, kısa süreli kullanılacak bişey değil. Belki de torun torba sabibi olana kadar kullanacaksın? 😂 Kurban bayramı, yazın hazırlanan kışlıklar falan derken doluyoo bile