Miraysena neredeyse 2 yaşına kadar hep tuzsuz yaptım yemekleri ilk zamanlar ona kadar ayrı günlük yapıyordum sonra doktorumuz kendinize yaptığınıza tuz koymayın ayri yapmaya gerek yok demişti inanır mısınız sayesinde tuzu bıraktım azalttım yani gerek olursa tabağımıza alınca koyuyorum.ben hep önüne koydum kendi yedi ilk zamanlar mıncırıyor atıyor orasına burasına sürüyor ama kolayca alışıyor alışınca asla sizden yemek istemiyor bide ilk zamanlar şeye dikkat ettim tv ekranı başında yemesine izin vermedim 1 1 buçuk yaşına kadar hemen hemen her şeyi tadip yedi damak zevki gelişip konuşmaya başlayınca menüyü kendi seçer oldu sonra sebzeyi tamamen bıraktı balik et tavuk makarna yoğurt bunlari yemek istiyordu bende zorlamadım mesela çorbasız yemeğe başlamaz çorbalarina sebzeler kattım öyle yedirdim zamanla alışıyor sizde öyle