Miraysena gayet normal o kabız sayılmıyor kabız olması için 15 gün yada 1 hafta veriyorlar doktorlar ek gıdaya geçişler de bebeklerin bağırsak düzenleri değişiyor ve vucudu alışmaya çalışıyor kendinizi üzmeyin aynı durum bizde de var bazen katı yapıyor bazen sıvı bu korkulacak bir durum değil vucudu alışıyor evet ağlıyorlar üzülüyoruz ama bu onlar için önemli bir adım bazen 2 günde bir kaka yapabilir bazen 1 gün arayla yapabilir zamanla düzene gircek merak etmeyin çok ıkınıyor ise kayısıyı azcık suda bekletin suyunu içirsin birde kayısı azcık yumaşadığı zaman kayısının içini yedirin bebeğinize az az
Ayrıca su içmiyor demişsiniz kaşıkla yada bardak ile verebilirsiniz belki o şekilde içebilir ıhlamur deneyin biraz şeker katıp tadı hoşuna giderse su yerine ıhlamur da verebilirsiniz hem gripten koruyor iyi de gelir ben veriyorum bebeğime hasta olsa da olmasa da demleyip ılıtıp veriyorum hergün