Balllllanne 36 günlük olduk bizde bende bir haftadır deniyorum her emziği denedik kiraz uçlu olanı biraz emip bırakıyor bende onu ısrarla vermeye çalışıyorum bazen uykuda bazen ağlayınca veriyorum bazen tutar bazen tutmaz ağlama krizine girer bugün de mememi tutmuyordu emzikten mi acaba diye düşünmüyor değilim en büyük korkum meme reddi yaşamak umarım ikisini de tutar da rahatlarız