Ya kızlar bebeğim emzik alıyordu ilk doğduğunda götürdüğümüz doktor ayy kesinlikle emzik olmaz işte meme reddi yapar falan dedi ben de 2 3 gün vermemiştim emzirdim devamlı şimdi kaç zamanaş oldu deniyorum almıyor bibs avent nuk denediğim emzikler napsam bilmiyorum bi de bu ara atak dönemi sanırım uyumuyor zor uyuyor emerek uyuamak istiyor ama yarım saat belki daha uzun emiyor orda duruyor ayağımda sallıyorum artık devamlı o şekilde uyutmak da istemiyorum ah bi emzik alsa kucağımda bile uyicak nasıl yapsam ya 🥺