Bilalasafh bence ikisinin de artı eksisi var. Arada yaş farkı olunca genelde benim gördüğüm büyük küçüğü sallamıyor. Bir de anneye ihtiyaç azaldığı için anne küçükle daha tahat ilgilenebiliyor ama iki kardeş de biraz daha kopuk olabiliyor. Benim kardeşimle aramda 5,5 yaş var aramızdaki ilişki abla kardeş şeklinde ve ister istemez bir jenerasyon farkı var. Tabi erkek olduğu için de yaptıpımız paylaşımlar çok duygusal derin olmuyor. E bir de şu var anne de bebek bakmayı unutmuş oluuor, eahata alışmışken tekrar zorluklar başlıyor gece uykusuzluk vs.
Yaşlar yakın olunca zaten anne yorgun öyle devam ediyor. İdare etmek belki biraz daha zor oluyor. İkisine adil davranmak, büyüğün de aslında küçük olduğunu unutmamak ona göre davranmak zor oluyor bazen. Ama işte arkadaş gibi büyüyorlar.Bir de küçüğün gelişimi de hızlı oluyor büyüğe yetişmek için😅