Deletedmom_56 ilkokul konusu benimde şimdiden kafamı kurcalıyor. Evimizin yakınında olan okul ile ilgili hiç şikayet duymasam da, farklı bir semtte gitmesini çok istediğim bir okul var. Zamanı gelince bu konuyu iyice araştırıp öyle göndereceğim kızımı.
Yerinizde olsam bi göz oda eksik olsun derdim ve taşınırdım, eğitim her şeyden önemli.