Deletedmom_56 Birinci sınıfta çocuklar çok yoruluyorlar birde ekstra yol çekicek zor olur .Bence ilkokul her okulda idare eder ,fakat orta okul öyle değil işte çocuk orta okula geçince aynı zamanda ergenliğe giriyor çok farklı kafada oluyorlar .Benim oturduğum semt de çok kötü hiç elit değil ama yinede çocuğumu bana yakın okula verdim çünkü okulda düşüyor ,altını ıslatıyor ,ufak tefek kazalar oluyor hemen gidiyorsunuz .Ama uzak olunca bu çok zor olacak .Benim önerim ortaokula geçince daha iyi bir yere verin.Şahsen ben öyle yaptım ilkokulu burda okudu ortaokula başka semtte başka ortaokula verdim .Memnun da kaldım .