Emeel karaca robotea kullanıyorum . 1 yılı da geçti kullanıyorum çok memnunum çayı herşeyi hazırlayıp çıkıyorum mutfakta hazır olunca hop gidip dolduruyorum bardakla demle su koy et uğraşmıyorum 😅 kireç illaki oluyor düzenli temizliyorum içini. sadece siyah renk çook fazla toz oluyor tüt oluyor bi hafta silmezseniz yağlanıyor gibi oluyor düzenli temizlik silmek gerekiyor.