Poly-ana Nickmickyokk Aşko robotu anlarım sen kahveni iç o süpürsün asrın icadı ama benim yaptığım işi üzerine alıp sadece su kaynadı demekte biraz Show bence dkjdjd
Nickmickyokk Poly-ana eşime dedim bir ara anamızın evinde robot süpürge mi vardı bu neyimize yetmiyor dedi🤣🤣
Poly-ana Cigdemss katılıyorum bende Karaca ürünlerini sevmiyorum ne aldıysam elimde kaldı. Arçelik çaycısı çok kaliteli öğrenciliğimde kullandım yıllarca üzerine 10 yıl oldu hala taş gibi duruyor abim bekar evinde kullanıyor
Cigdemss Poly-ana arçelik servisi her yerde var. Adamlar ürününün arkasındakar öyle kullanıcı hatası diyip baştansavmıyorlar
seninanonim Emeel Homend güzel ama çekirdekten öğüten filtre kahve makinesi çok güzel annem kullanıyor yıllardır. Çay makineside vardı kendi demleyen ama arıza çıkardı homend şuan fakir kullanıyor memnun. Benimkide homend memnun değilim
minikoglummmmm Emeel kız konuşan çaycı da mı çıktı ne diyormuş ya anam benim evde canım sıkılıyor alsam mı 😂😂😂
Dondurmalikahve Emeel Konuşan çaycının ne farkı var ki. Çay isteyen varsa suyu koyuyorum falan mı diyor 😄ay cahilliğime verin
minikoglummmmm Nickmickyokk geçenlerde ben çaycı aldım 1500 e keşke bunu alsaydım hiç fark yok arada mama ısısını ayarlıyor filtre kahve de yapıyor
Pinar_kb Emeel ilk çıktığı zaman anneme homend almıştım. Sonra kendi demleyenlerde çıktı 😁 tepe tepe kullandık valla. Ama şimdi alacak olsam karaca robotea alırdım 😊
Arennsare Emeel iki yıldır karaca kullanıyorum çok memnunum hem ketıl hem çaycı hemde mama suyu yapıyor
Emeel Benim çaycım yok almışken konuşan , mama suyu hazırlayan vs almak istiyorum ama çoğu karacanın ürünü bi kaç sene sonra bozuluyor diyor
delirmeceler Emeel dün bende post açtım ama kimse dönmedi ben dün karaca 4 in 1 çay kahve makinesini sipariş ettim mama suyuda hazırlıyor
yagmurkokusu_ Emeel ufff almadığım ne kaldı diyorum 😂😂 gidip araştırayım geride kalmak istemiyorum 😂 şarkı da söylüyor mu bari