Tiredmomy Gamzemkml merhaba tam gün kreşe verdim şimdi pıtır pıtır söyleniyo bide aktivitilere katılmaya başladı
Gamzemkml Tiredmomy haklısınız gerçekten kendimi onların yerine koyuyorum çocuklar haklılar sosyalleşmek değişik yerlere gitmek kesinlikle iyi gelir
Tiredmomy Gamzemkml evet biz bile evde bunalıyoruz onlarda haklı imkanınız varsa yarın gün bile olsa verin öyle güzel şeyler yapıyorlar ki enerji atıyorlar resmen😊
Gamzemkml Tiredmomy bu konuda çok fazla bilgim yok kreşler için de okullar gibi belli dönemler var mı yani yaz aylarında açık mı? Bilginiz var mı?