Tiredmomy ekran hayatınızda çok var mı uzun süre ekran izlemek hırçınlık, agresiflik yapıyor. Birde geçen şey okumuştum kreşteki düzene uyum sağlamaya çalıştıkları için eve gelip tüm hırçınlığı anne babadan çıkarıyor bi nevi isyan, kreşte hayır diyemediği şeylere evde bol bol diyor o güdüsünü tatmin ediyor.